marți, 9 februarie 2016

To be or not to be a photographer

Faine-s pozele, hazli, de-ai watermark cu photography.
Yep, that's right...same mistake for me, and i'm proud of it.
"-Da boss da sti ca esti lame dacă-ț pui numele si photography după
-Mori."
Vad si aud tot mai multe intrigi in ultimul timp cu photographer starter packuri cum sa nu fi(sau fii, gramatica ma omoara) lame ca fotograf si astfel de prostii asa ca m-am gandit sa scriu acest articol.
1.In primul rand, dragi interlocutauri, nu va luati de copiii care-si iau prima data un dslr si isi fac pagina, sunt tineri, naivi si au timp sa invete. O sa vada pe parcurs daca stilul asta de viata le prieste sau nu.
2.Ai experienta in domeniu? Esti cunoscut? Help the others, train them, make them better, don't judge them!
Eu ma bucur inimaginabil de mult cand primesc sfaturi de la alti fotografi  cu mai multa experienta ca si mine. Prefer sa aud un "ai putea sa" sau "incearca si asta" decat hatereala.
3. Nu esti cu nimic mai bun daca te iei de un c8il ca doreste sa abordeze aceasta vocatie, unii reusesc altii nu. Daca ai o oarecare experienta in domeniu sti cat e de greu sa te ridici sau sa te faci cunoscut, lasa-i sa se confrunte cu asta.

Pe de alta parte daca tie ti-a dat cineva banii cu care sa-ti incepi studioul, adica ti-ai facut studio pe banii lu mami si tati sau unchiu si matusa si pe langa asta mai ai si de comentat la adresa altora iti adresez un simplu get the fuck out of my blog.
Dragii mei, acest articol l-am scris pentru ca era un must have pe blogul acesta. Nu-s nici fotograf veteran, nici jurnalist sa pot sa ma bat cu pumnii in piept, dar pot sa zic ca le-am trait si le-am vazut, iar asta ma facut sa scriu acest articol. Cu drag un fotograf oarecare, neimpresionat de atacurile indirecte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu