marți, 5 ianuarie 2016

Ganduri la miezul noptii 17.10.2015

Asadar, prima postare pe bune din seria de Ganduri la miezul noptii isi are originile undeva in octombrie, cred ca 17,  un fel de prequel.

"Trăieşte ca să înveți in acelaşi timp invățând să trăieşti."
Am inceput facultatea iar chestia asta mi-a stricat complet bioritmul si in acelasi timp mi-a deschis ochii in multe privinte, asadar acest articol din seria ganduri la miezul noptii incepe...acum.
In primul rand am invatat din primele zile cat de important este sa fi socibil, sa vorbesti si sa asculti. Treaba asta mi-a usurat procesul de acomodare in maretul oras Cluj pe care la inceput l-am urat la fel de mult cum vampirii urasc usturoiul. Prin simplul fapt ca nu aveam nimic de pierdut am inceput sa sa vorbesc cu oamenii, de la vecinii de bloc, la colegii de facultate si la mexicanul ala cu aparat smecher pe care l.am cunoscut in statia de autobuz. Olla Carlos!
In al doilea rand am observat ca oamenii sunt mult mai deschisi si "open minded" intr-un oras studentesc. Flirtezi? ai sansa ca persoana cu care te bagi in seama sa-ti raspunda cu exact aceeasi moneda. Yep, proprie experienta. Asta nu inseamna ca trebuie sa fi badaran sau un needucat nesimtit cu replici gen "ke faki pepushe?"
In ultimul rand e o sansa sa-ti construiesti viitorul asa cum vrei, sa te distrezi la maxim, sa profiti de fiecare moment al vietii...sa te indragostesti(probabil pentru a n-oara) dar e frumos, ceva gen primul sarut, sau prima dragoste din liceu sau chiar ca si prima data cand bei sunrise hihihi..same stuff here too, e un feeling nou, unic.
Asadar, o sa continui seria asta si o sa-mi spun gandurile si trairile pentru ca...de ce nu? :))
P.s si de ce nu, sa devii un vampir hihihi*come to the dark side, we have cookies*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu